عشق و دیوونگی
cache01last1395188880





سرای بی کسی ما

خدایا چرا بی کسی؟؟؟؟؟
















عشق و دیوونگی

یه روز عشق و دیوونگی ومحبت و فضولی داشتن قایم باشک بازی می کردند نوبت به دیوونگی رسید چشم بذاره همه روپیدا کرد.....

اما هرچی گشت از عشق خبری نبو د فضولی متوجه شد که عشق پشت یه بوته ی گل سرخ قایم شده دیوونگی رو خبر کرد......

دیوونگی یه خار بزرگ برداشت و دربوتهی گل سرخ فرو کرد .صدای عشق بلند شد وقتی به سراغش رفتند دیدند چشماش کور شده دیوونگی خودشو مقصر می دونست تصمیم گرفت که همیشه عشقو همراهی کنه و از اون به بعد.

دیوونگی شد عصای عشق.....



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت22:00---6 مرداد 1391
گی بخور لاشی عوضی حاضرم قسم بخورم تو پسری لاشی دیوس مادرتو گایدن
همون قسمو خدا بزنه کمرت آشغال برام مهم نیست که اشغالی مثل تو چه فکری می کنه


علی
ساعت0:16---4 مرداد 1391
ذچه ساعت های توی وب هستی.بچه کجای
پاسخ: یه چند رو زی نمی یام عزیزم


علی
ساعت0:15---4 مرداد 1391
بابا زنگ بزن بهم قصد بدی ندارم باور کن تو هم جای خواهرم آخه تو وب نمیشه!!
با با من منظورم این نبود چرا در ک نمی کنی.راستی تو یه پیشنهاد دادی منم یه پیشنهاد بیا تو همین وبلاگ من عضو شو ها نظرت چیه ؟؟


علی
ساعت23:21---1 مرداد 1391
علی هستم نظرتو در مورد پیشنهادم زود نتیجشو بگو گلم
پاسخ: چشم ولی من نوی تونم بهت زنگ بزنم دلیلشم نپرس فعلا از طریق وب با شه عزیزم


علی
ساعت23:17---1 مرداد 1391
سلام هانی جون ازت خوشم امد اعتماد به نفست زیاد میخواستم باهم ی وبلاگ باحال بسازیم همه توش بمونن چون ازت خوشم امد این پیشنهادو دادم امیدوارم قبول کنی انگار به وبلاگم زیاد سر میزدی اگه خواستی همکاری کنی به این شماره زنگ بزن:09388605309دوست دارم ی گروه بسازیم که ما سر گروه باشیم راستی من16سالمه
پاسخ:باشه پایم تو بساز منم میای ..... شوخی کردم پا به پات میام


علی
ساعت23:10---1 مرداد 1391
سلام هانی جون از وبلاگت خوشم امد انگار به وبلاگم زیاد سر میزدی ازت ممنونم خوش حال میشم به من زنگ بزنی تا با هم درمورد وبلاگمون هم نظر بشیم ی وبلاگ مشترک بسازیم خوش حال می شدم برام زنگ بزنی:09388605309منتظرما!!!
پاسخ: چشم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط هانی.یدونه در جمعه 30 تير 1391برچسب:,

و ساعت 12:8

درباره ی ما

سلام به تو دوست خواننده این جا سرای بی کسی ماست تو چرا او مدی نکنه تو هم بی کسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هانی.یدونه

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1